آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی به نام منطقی باش

ترانه: شهریار / ملودی: مهراد حسینی / تنظیم: امید سلیمانی

دانلود رایگان موزیک  منطقی باش با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال در ادامه ی مطلب …




[دانلود با کیفیت 128 با حجم 4.1 مگابایت] [دانلود با کیفیت 320 با حجم 10.1 مگابایت]

Behnam Alamshahi – Manteghi Bash

متن ترانه ی منطقی باش با صدای بهنام علمشاهی:

دیگه چیکار باید میکردم نری باشه قبوله تو ازم سر تری

کجا میری یه لحظه صبر کن نرو حرفامو بشنو این دم آخری

آخه خودت بگو گناهم چیه دل تو آخه غیر با من کیه

از بس که سجده کردم هر روز بهت ببین که پیشونی من خاکی

بی رحمی چشماتو کار ندارم سرد شدن دستات کار ندارم

این دم آخر منو سفت بغل کن دلم میخواد تو آغوشت ببارم

بی رحمی چشماتو کار ندارم سرد شدن دستات کار ندارم

این دم آخر منو سفت بغل کن دلم میخواد تو آغوشت ببارم

منطقی باش مجبور به رفتن نباش متکی به اصول رفتن نباش

منطقی باش ببین چه کردی با من نرو نمک رو زخم تنهام نپاش

از اولش این لحظه رو میدیدم الان به آخرین قرار رسیدم

تو این همه بد کردی با من کجا بی معرفت دورتو خط کشیدم

میگی دلت با من هماهنگ نبود حظور من هیچ موقع کمرنگ نبود

چی دارم آخه به تو میگم خدا تو که دلت مثل دلم تنگ نبود

بی رحمی چشماتو کار ندارم سرد شدن دستات کار ندارم

این دم آخر منو سفت بغل کن دلم میخواد تو آغوشت ببارم

بی رحمی چشماتو کار ندارم سرد شدن دستات کار ندارم

این دم آخر منو سفت بغل کن دلم میخواد تو آغوشت ببارم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی