آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود استیکر تلگرام ویژه شب یلدا

در این مطلب برای شما مجموعه زیبایی از استیکر شب یلدا برای تلگرام را تهیه کرده ایم. شما عزیزان می توانید با دانلود این استیکرهای زیبا این شب به یاد ماندنی را به دوستان و خانواده خود تبریک بگویید.

برای دانلود و نصب استیکر شب یلدا برای تلگرام بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

دانلود

آری امشب شب یلدا است…..
شب فال…..
شب عشق…..
شب هندوانه…..
وشب آزادی وشب رهایی
چیزی به یادم نمی آید
جز اینکه
امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من بلندای شب یلدا را
تا خود صبح شکیبا بودم
شب شوریده ی بی فردا را
با خیال تو به فردا کردم
چه شبی بود !؟
عجب زجری بود !؟
غم آن شب که شب یلدا بود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب یلدای من آغاز شد….

نه سرخی انار نه لبخند پسته نه شیرینی هندوانه…..

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سهم من از شب یلدا شاید…
قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست
غم هایم بلند همانند شب یلداست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب یلداست
دلم در خواب پروانه شدن بود
ولی افسوس
دلم در اوج رفتن روبه شمعی سوخت و من نالان
کنار سفره ای از عشق خالی …
شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام
از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام
گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من
اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی