آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

آپدیت نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

جدیدترین آپدیت جدید نود32 – یوزرنیم و پسورد روزانه نود32 – آخرین آپدیت رایگان نود32 – یوزرنیم و پسورد امروز – دانلود و دریافت کد، کلید، شماره سریال، لایسنس نود 32

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مشخصات و قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ : هیوندا یکی از قدیمی‌ترین محصولات تاریخ خودروسازی کره‌ی جنوبی است که هم‌چنان تولید و به‌روزرسانی می‌شود. اولین نسل این خودرو سال ۱۹۸۵ برای حضور در کلاس سدان‌های میان‌رده معرفی شد و حالا شاهد حضور نسل ششم سوناتا در ایران هستیم. پلت‌فرم فعلی، آنچنان موفق بوده است که از سال ۲۰۰۹ تاکنون ثابت مانده و صرفا با چند تغییر چهره‌ی استادانه، همراه شده است. جدیدترین فیس‌لیفت سوناتا امروز در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد تا با جدیت بیش‌تری برای رقابت با سدان‌های مشهور دنیا، همچون تویوتا کمری و هوندا آکورد آماده شود.

هیوندای سوناتا 2018

مشخصات فنی هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

در مجموعه فنی هیوندای سوناتا هیبرید، شاهد بکارگیری یک موتور بنزینی ۲ لیتری ۴ سیلندر از نوع تنفس طبیعی هستیم که می‌تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت را تولید کند. این موتور بنزینی به دو عدد الکتروموتور با قدرت‌های ۵۱ و ۶۷ اسب بخار متصل شده و به این ترتیب در حالت کلی قدرتی در حدود ۲۰۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهند. گرچه هیوندای برای سوناتا جدید از یک گیربکس ۸ دنده خودکار کاملاً جدید رونمایی کرده اما گویا این گیربکس جدید فعلاً تنها بر روی مدل توربو ۲۴۵ اسب بخاری این خودرو نصب خواهد شد و مدل هیبریدی با همان گیربکس ۶ دنده خودکار قبلی در دسترس خواهد بود.

هیوندای سوناتا 2018

البته همچنان ایرادی به این خودرو وارد نیست و اتفاقاً باید گفت این گیربکس یکی از نقاط قوت سوناتا در برابر رقبایی چون کمری است که از گیربکس CVT استفاده می‌کنند. چون گیربکس‌های CVT لذت رانندگی چندان بالایی ندارند اما در سوناتا هیبریدی تعویض دنده‌ها می‌تواند کاملاً و البته به صورت واقعی در اختیار راننده باشد.

امکانات جانبی هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

در خصوص امکانات نیز مثل همیشه هیوندای دست پری دارد و شاهد مواردی چون گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، تهویه صندلی‌های جلو، دوربین دید عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم هشدار نقطه کور، فرمان سه حالته برقی، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، حافظه صندلی راننده، گرمکن فرمان، نمایگشر لمسی، بلوتوث، تهویه خودکار دوگانه، پرده‌های جانبی عقب، پرده عقب برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سانروف برقی، سقف پانوراما، چراغ‌های زنون، سیستم صوتی حرفه‌ای و کروز کنترل هستیم.

هیوندای سوناتا 2018
در کنسول این مدل، تعداد پورت‌های USB افزایش یافته و شارژر بی‌سیم به آن اضافه شده است. رابط اپل‌کارپلی (Apple CarPlay) و اندروید اتو (Android Auto) نیز در سوناتای جدید وجود دارد، ضمن اینکه ارتباط بلوتوث با انواع تلفن‌های هوشمند به‌راحتی انجام می‌شود. ناوبری ماهواره‌ای کامل، کامپیوتر سفر، دید ۳۶۰ درجه و دوربین پارک نیز همچنان آپشن‌های قابل انتخاب و غیر پایه در سوناتا خواهند بود.

هیوندای سوناتا 2018

قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ در بازار ایران

شرکت پاکرو پیش فروش هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبریدی را در مقطعی در نمایشگاه خودرو تبریز که در شهریورماه برگزار شد، باز کرده بود و سه تیپ برای آن در نظر گرفته بود. تیپ‌های GL، GLS و GLS+ که قیمت‌هایی از ۱۷۴ میلیون تومان الی ۱۹۹ میلیون تومان داشتند. خودروهای هیوندای سوناتا هیبریدی ۲۰۱۸ به زودی وارد بازار کشور می‌شود و در نبود تویوتا کمری هیبریدی به نظر می‌رسد می‌تواند به تنهایی یکه‌تازی کند.
سوناتا ۲۰۱۸ در بازار ایران احتمالا با موتور ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به فروش خواهد رسید که سیستم سوخت رسانی آن از نوع پاشش مستقیم (GDi) خواهد بود.

هیوندای سوناتا 2018

مشخصات ظاهری هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

به نظر می‌رسد هیوندای، تولید سوناتا با شرایط فنی فعلی را ادامه خواهد داد و نسخه‌ی جدید با نام اسپرت و با کد ۲٫۰T، به سبد محصولات این شرکت اضافه خواهد شد. در مقایسه با مدلی که در ایران هم حضور دارد، جلوپنجره دیگر کروم براق نیست وسیاه‌رنگ طراحی شده است. ارتفاع بدنه کاهش یافته است و دو اگزوز کروم در بخش عقب خودرو خودنمایی می‌کنند. صندوق بار با یک بالچه‌ همراه شده است و چراغ‌های عقب نیز، حس تهاجمی آن‌ را تقویت می‌کنند.

هیوندای سوناتا 2018

در فضای داخلی حالت متقارن و خسته‌کننده‌ی داشبورد فراموش شده و با سبکی راننده‌محور همراه است. نمایشگر ۷ اینچ لمسی به فرمان نزدیک‌تر شده و نمونه‌ی ۸ اینچی نیز قابل سفارش است. فرمان حالتی استخوانی و اسپرت دارد که با طراحی مختص این مدل، برای مشتریان هیوندای، تازگی خواهد داشت. صندلی‌های این نسخه راحت و مبله هستند، اما نوع اسپرت نیز قابل سفارش خواهد بود.

هیوندای سوناتا 2018

در مدل هیوندا سوناتا ۲۰۱۸ توربو شاهد مزییت های مثل: پشت سری های اسپرت، فرمان اسپرت که قسمت تحتانی غربیلک به صورت صاف می باشد و اهرم های تعویض دنده به صورت اسپرت در پشت فرمان را شاهد هستیم.

هیوندای سوناتا 2018

همچنین هیوندای با استفاده از چرم به همراه دوخت با کیفیت و همچنین نوارهای فیبر کربن نقره ای حس خوب کیفیت را به سرنشینان سوناتا ۲۰۱۸ منتقل می کند.
از نکات جالب در طراحی سوناتا ۲۰۱۸، می توان به آرمِ بزرگ هیوندای روی درب صندوق و بین چراغ های عقب اشاره کرد که می توانید با لمس کردنِ تاچ پَدی که در آن تعبیه شده، درب صندوق را باز کنید. محل قرارگیری پلاک از روی درب صندوق به پایینِ سپر عقب منتقل شده و شاهد نوشته درشت “SONATA” روی درب صندوق هستیم.

هیوندای سوناتا 2018

همچنین گرافیک زیبای چراغ های عقب (که تا حدودی شبیه به گرافیک چراغ های عقب لامبورگینی آونتادور هستند)، نمای عقب سوناتا را کمی اسپرت جلوه می دهند. طرح رینگ های سوناتا ۲۰۱۸ نیز تغییر کرده که نسبت به رینگ های سوناتا LF ساده تر شده و به رینگ های سوناتا YF شباهت پیدا کرده است.

هیوندای سوناتا 2018

ایمنی هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

در بحث ایمنی، هیوندای عقب‌افتادگی سوناتا را جبران کرده است تا کروزکنترل هوشمند و سیستم هدایت خودرو بین خطوط در این مدل‌ جدید وجود داشته باشد. هشدار نقاط کور و آلارم صوتی تعویض ناخواسته‌ی لاین در بزرگراه نیز در سوناتای جدید وجود خواهد داشت، ضمن اینکه تعداد کیسه‌های هوا به ۷ عدد افزایش یافته است.

هیوندای سوناتا 2018
از جمله امکانات ایمنی هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ میتوان به ترمز ضد قفل ، سیستم EBD ، سیستم ESC ، سیستم TCS ، سیستم کنترل شیب ، سیستم TMPS ، سیستم کنترل خودرو بین خطوط ، سیستم کنترل سرعت ، سیستم هشداردهنده نقطه کور، سیستم نور بالا اتوماتیک و سیستم پیشگیری از تصادف اشاره نمود.

هیوندای سوناتا 2018

تفاوت های فیس لیفت جدید هیوندای سوناتا ۲۰۱۸

جلوپنجره جدیدی که هیوندای به آن Cascading Grille می‌گوید،چراغ‌های جدید جلو و عقب، LEDهای عمودی سپر جلو و لوگوی جدید SONATA که میان چراغ‌های عقب جاخوش کرده.

هیوندای سوناتا 2018

از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری سوناتا ۲۰۱۸ با سوناتا ۲۰۱۷ است.مانیتور ۷ اینچی لمسی (۸ اینچی سفارشی)، سیستم چندرسانه‌ای Apple CarPlay و Android Auto، شارژر وایرلس، فرمان چرمی جدید، پورت اضافه USB برای سرنشینان عقب، تریم جدید کابین و همچنین سیستم‌های ایمنی متنوعی مانند هشداردهنده نقطه کور، کمکی ماندن در لاین، نوربالا اتومات، چراغ‌های چرخشی و سیستم‌های پیشگیری از تصادف از ویژگی‌های خوب سوناتا ۲۰۱۸ است.

هیوندای سوناتا 2018

اما تغییرات سوناتا ۲۰۱۸ فقط محدود به طراحی خارجی و فضای داخلی نمی شود، بلکه هیوندای شاسی این خودرو را نیز بهبود بخشیده که نتیجه آن سواری کمی نرم تر و قابلیت های دینامیکی کمی بهتر است (البته در نظر داشته باشید که تمرکز هیوندای بیشتر روی سواری نرم بوده تا هندلینگ عالی و نباید در زمینه قابلیت های دینامیکی انتظار زیادی از این سدان متوسط داشته باشید).

  • ۹۶/۱۰/۱۸
  • admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی